Sprittsprångande galen västerbottning med både händer, fötter och arsle på jorden, ibland. Roar mig mest med att kladda ner en massa papper, lyssna på musik, påta på i garaget, umgås med folk som förgyller vardagen med sin närvaro och allmänt bara lever!

2014

Publicerad 2014-01-10 17:04:00 i Allmänt,

Nytt år och nya möjligheter! 
 
Har haft ett udda men bra 2013, jag är definitivt nöjd! Jag lyckades gå ner 13kg, jag skaffade mig min helt egna hund som har blivit en oslagbar kamrat i alla lägen, helt otroligt vilken lycka och glädje en sådan liten fyrbent filur kan skänka en. Hipp som happ gick jag och blev sambo med en helt underbar människa. Jag fick tillbaka mitt jobb som jag stormtivdes/trivs på. Och fått turen att träffa en massa härliga människor som man bara blir helt glad av.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela