Sprittsprångande galen västerbottning med både händer, fötter och arsle på jorden, ibland. Roar mig mest med att kladda ner en massa papper, lyssna på musik, påta på i garaget, umgås med folk som förgyller vardagen med sin närvaro och allmänt bara lever!

2014-01-15

Publicerad 2014-01-15 20:24:00 i Allmänt,

Just kommit in från en härligt kvällspromenad i kylan, det var inte för kallt och inte för varmt så det var väldigt uppskattat av både mig, A och hunden.
Åter igen så vill jag meddela att idag vänder veckan, alltså ett steg närmare helg. Gööött! 
 
Nu får det gärna komma lite mera snö så att man kan åka lite bräda.  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: elenah

Publicerad 2014-02-11 11:41:13

jag har nominerat dig till Liebster Award på min blogg, gå in och kika ^^ puss :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela