Sprittsprångande galen västerbottning med både händer, fötter och arsle på jorden, ibland. Roar mig mest med att kladda ner en massa papper, lyssna på musik, påta på i garaget, umgås med folk som förgyller vardagen med sin närvaro och allmänt bara lever!

Li..ebster award vadå?

Publicerad 2014-02-11 22:32:00 i Allmänt,

Jo, jag blev ju då nominerad (Om det är så man kallar det?) till Liebster award av lillgull Elenah. Och det går då ut på att hon har skrivit ner elva frågor som jag ska lyckas svara på. So here we go! 
 
1. Name one thing you can't live without.
Uhm, det skulle nog vara min familj. 

2. What is your life long dream?
Jag har alltid drömt om att få köpa en hund (vilket jag redan har) och ett hus, ett hus med ladugård där jag kan bygga ett garage och en mindre atljé där jag kan dreja, klippa, klistra och måla bäst fan jag vill. Gården ska ligga ute på landet så att jag kan spela hög musik och gå naken om jag så skulle vilja.

3. Do you have a good relationship with your family?
Ja, det tror jag..vi träffas nästan varje dag. Och ska jag resa bort är det dem jag saknar som mest. 

 4. Wild party or dinner with friends?
Hm, beror väl på humör skulle jag tro, tycker att både och kan vara kul! 

5. What is your best and worst quality?
Min sämsta egenskap..mja, att jag kanske pratar lite väl högt ibland osv osv. ;)  Och min bästa egenskap är kanske att jag kan bjuda på mig själv..?

6. Are you happy with your life right now?
Ja jag kan inte klaga, jag har min hund min Kristoffer och jätte goa vänner.

7. Tell us something that most people don't know about you?
Kanske att jag egentligen är blondin.

8. What is your favorite breakfast?
Baguette med sallad, skinka, ost, gurka osv..yummie!

9. If you could only eat one thing for the rest of your life, what would you choose?
KYCKLING!! ;]

 10. Who do you think is the most beautiful person in the world?
Jag tycker att alla är vackra på ett eller annat sätt, det sitter ju i betraktarens ögon. :) 
Som man blivit i tutad sen barns ben: "Du kan aldrig säga att någon är ful".

11. What's your favorite movie?
Polar Expressen är en av favortiterna, men det finns så många fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela