Sprittsprångande galen västerbottning med både händer, fötter och arsle på jorden, ibland. Roar mig mest med att kladda ner en massa papper, lyssna på musik, påta på i garaget, umgås med folk som förgyller vardagen med sin närvaro och allmänt bara lever!

29/3 -13

Publicerad 2013-03-29 13:38:27 i Allmänt,

Nyss varit och rå matat på gymmet, så here we go träningsvärk resten av påsken YEAH! Sitter och tycker att jag är allmänt vuxen i mina svettiga träningskläder och mina glasögon, (som jag ser grymt intelligent ut i, vilket man inte verkar vara när man måste googla ordet intelligent för att vara säker på hur det stavas...menee -.-), åter till ämnet..Jag hade iaf tänkt betala räkningarna så att det är gjort, och det är ju alltid lika kul wohoo!
Och alla som är intresserade av att veta att jag stinker och betalar räkningarna räcker upp en hand...! king. 
 
Men musik, dusch, solsken och god mat hade ju vart nått. Glad Påsk vi hörs hej!
 
 
 
 
 
Em.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela